image

DESCRIEREA CONCEPTULUI FRANCIZAT

_

Școlile Româno-Britanice au ca misiune creșterea dragostei de învățătură a copiilor având niște principii clare de pornit la drum, care stau de altfel și la baza interviurilor pentru francizați, dar și pentru părinții care doresc să-și înscrie copiii pentru a urma cursurile acestor unități de învățământ, de la clasa 0 până la clasa a VIII-a:
– Se realizează învățare transdisciplinară, contextuală, din greșeli, prin experiențe indiviuale și de grup, experiențială, prin emoții, prin joc și activități dezvoltate ținând cont de inteligențele multiple ale copiilor;
– Se sprijină cooperarea, nu competiția, susținând progresul fiecărui copil, fără comparații, implementând un sistem de alegeri și consecințe logice, fără pedepse sau recompense;
– Se promovează incluziunea socială și implicarea copiilor în comunitate prin voluntariat și susținerea elevilor și profesorilor din școlile publice rurale.

Școlile Româno-Britanice

Școlile Româno-Britanice din România funcționează ca unități de învățământ private, autorizate de către Ministerul Educației Naționale prin Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar – ARACIP pentru partea de curriculum național, implementează strategia națională a Marii Britanii de predare a limbii engleze, fiind totodată și centre de pregătire pentru examenele Cambridge, alegând British Council ca partener pentru organizarea examinărilor pentru elevi și profesori.
Clasele au maximum 16 elevi, având alături o echipă didactică formată din 3 persoane: un învățător pentru curriculum național românesc, un instructor de curriculum britanic și un animator socio-educativ pentru asistență la ore, gestionarea pauzelor, a timpului liber și extra-curricularelor. Respectând structura anului școlar aprobată la nivel național, elevii au un program de la 8.30 la 18.00, reușind astfel să beneficieze de un curriculum dublu, dar și de gustări sănătoase, prânz prin autoservire pentru creșterea autonomiei în activități de auto-îngrijire, 200 de minute pauze și free play, activități extra-curriculare axate pe arte și sporturi care să completeze cu succes dezvoltarea integrată a copiilor: fizică, emoțională, cognitivă, relațională și cu bucuria de a învăța.

Modelul educațional

Modelul educațional presupune organizarea curriculară transdiciplinară prin unități tematice săptămânale care să conducă elevul de la partea de cunoaștere până la partea de evaluare, fără a permite acumularea de goluri. Totodată, săptămânal, elevii au organizată o vizită de studiu numită fieldtrip, pentru a-și fixa anumite concepte contextuale studiate în acea săptămână, cum ar fi în Săptămâna Corpul Uman când vizitează o clinică de cardiologie.

SPRIJIN PENTRU FRANCIZATI

Sprijinul acordat de francizorul Școlii Româno-Britanice viitorilor francizați, include:

Sprijin privind implementarea

• Ghidul noului proprietar de școală
• Avizarea spațiilor de lucru identificate
• Planul de implementare a proiectului și urmărirea implementării proiectului
• Suport în vederea autorizării și acreditării ARACIP

Suport operațional

• Manual operațional
• Informatii pentru personal, elevi și pentru părinți
• Ghid complet de recrutare, inclusiv descrierea posturilor, roluri, poziții de publicitate și cerințe
• Asistență pentru recrutare
• Strategii de înscriere și suport

Suport academic

• Curriculum românesc transdisciplinar, bazat pe contextuală, din greșeli, prin experiențe indiviuale și de grup, experiențială, prin emoții, prin joc și activități dezvoltate ținând cont de inteligențele multiple ale copiilor
• Curriculum britanic dezvoltat în conformitate cu strategia de predare a Marii Britanii
• Planuri de lecții zilnice
• Metodologia și strategiile didactice
• Curs de formare și coaching la început, dar și pe parcurs (minim 4 săptămâni / an)
• Responsabil Academic alocat fiecărui francizat
• Actualizări ale curriculum-ului annual

Marketing și suport privind comunicarea

• Structură site web, social media și e-mail
• Suport marketing și comunicare online
• Manualul de Brand
• Conținut/materiale pentru marketing
• Conținut social media/ acces la fotografii și postări
• Bibliotecă video cu materiale deja dezvoltate pentru promovarea școlii
• Campanie națională pentru creșterea notorietății mărcii: prezentarea școlii de către fondator

INVESTIȚIE TOTALĂ

  • Taxa de acces franciză: 1000 de EURO
  • Taxa curriculum:orase sub 70 000 de locuitori – 20000 euro - orase pana in 200 000 de locuitori – 30000 euro - orase peste 300 000 de locuitori – 40000 euro - Bucuresti – 50000 euro
  • Redevență lunară: 25 euro/elev
  • Investiția totală, exceptând costurile de franciză, începe de la 50 000 euro costuri inițiale (in fucntie de locatie și dotări) și buget în primul an de aproximativ 220 000 euro
  • Din anul 3, francizatul își asumă că devine Centru de Resurse Educaționale Gratuite pentru Școlile Publice din mediul rural, ca o component de CSR absolut necesar în această franciză. Francizatul va asigura un training annual pentru învățătorii din cele 3 școli asociate pe care le au ca minimum de atins prin contractual de franciză, în 4 ani de la înființare, asigurându-le echipamente pentru predare învățătorului și materiale printate pentru fiecare elev în parte.

URMĂTORII PAȘI

  • 1. CONTACTAREA PRIN FORMULARUL DE CONTACT
  • 2. INTERVIU POTENȚIAL FRANCIZAT
  • 3. PREZENTAREA FRANCIZEI ÎNTR-UN TRAINING PENTRU ANTREPRENORI
  • 4. TRANSMITEREA UNUI MODEL DE CONTRACT
  • 5. SEMNAREA CONTRACTULUI
  • 6. ACHITAREA TAXELOR DE FRANCIZARE
  • 7. DEMARAREA PROCEDURILOR

Doresti mai multe detalii?