Examinări
În cadrul Şcolii Româno-Britanice vor fi susţinute atât examinările naţionale (teze, teste naţionale), cât şi cele specifice examinărilor Cambridge pentru modulul britanic. Totodată, examenele naționale reprezintă, în școala noastră, ultimul nivel de examinare. Este conceput calendar de evaluare pe parcurs pe fiecare unitate de învățare, o fișă de monitorizare a performanțelor academice pentru fiecare elev, astfel încât fiecare rezultat să fie optimizat. În acest sens, niciun elev nu va putea merge mai departe cu materia până nu își fixează conceptele studiate în unitatea de învățare anterioară. Evaluarea internă mai cuprinde atât examinări inițiale pentru fiecare unitate, autoevaluări, cât și evaluări multidisciplinare distractive.
Totodată, avem mai multe canale de comunicare pentru a păstra părinţii în contact cu progresul copilului. De două ori pe an, părinţii primesc un raport detaliat pentru fiecare copil, care include evaluări de comportament și academice pentru fiecare subiect, și sunt invitaţi să participe la o întâlnire părinte-profesor. Întâlnirile de progres sunt organizate de două ori pe an.
Fiecare elev are un portofoliu care devine foarte important mai târziu, în liceu, atunci când poate contribui în mod semnificativ la o aplicaţie pentru o universitate de succes.
Pornind de la școala primară, elevii primesc, de asemenea, puncte de „casă” pentru contribuţia importantă la bunăstarea comunităţii şcolare. Când au achiziţionat un anumit număr de puncte de „casă”, ei trec, la sfârşitul anului şcolar, de la nivelul roşu prin toate culorile/nivelurile pentru a obţine, până la finalizarea gimnaziului, curcubeul complet (ROGVAIV), scopul fiind acela de a susţine lucrul în echipă și a ajuta grupul în a se consolida și a creşte performanţele academice fără condiţionări, competiţii prost înţelese, ci printr-un cod al „caselor” coerent, cu instrucţiuni clare, ce îi va ajuta să se autoevalueze constant și să se susţină reciproc.
Dorești mai multe detalii?